ໃນກໍລະນີນີ້, ມັນເປັນມູນຄ່າເລີ່ມຕົ້ນດ້ວຍການໂຄສະນາສື່ມວນຊົນຢ່າງກວ້າງຂວາງ, ແລະຫຼັງຈາກນັ້ນເຂົ້າຮ່ວມການສົ່ງເສີມເຄື່ອງຈັກຊອກຫາ; ຄຸນນະພາບຂອງຊັບພະຍາກອນເວັບໄຊຕ໌ຂອງຄູ່ແຂ່ງແມ່ນຫຍັງ. ເພື່ອເຮັດສິ່ງນີ້, ການນໍາໃຊ້ເຄື່ອງມືພິເສດ, ວິເຄາະ profile ການເຊື່ອມຕໍ່ຂອງເຂົາເຈົ້າ, ສຶກສາໂຄງສ້າງຂອງສະຖານທີ່, ເນື້ອໃນຂອງເຂົາເຈົ້າ, ແລະປະເມີນ usability parameters. ຂໍ້ມູນທັງຫມົດນີ້ຈະກາຍເປັນພື້ນຖານສໍາລັບການພັດທະນາຍຸດທະສາດສໍາລັບການສົ່ງເສີມການຂອງຕົນເອງ project.your ລັກສະນະໂດເມນສໍາລັບເຄື່ອງຈັກຊອກຫາ. , ລັກສະນະດ້ານວິຊາການພື້ນຖານຂອງຊັບພະຍາກອນເວັບແມ່ນມີຄວາມສໍາຄັນ. ການນໍາໃຊ້ algorithms ພິເສດ, ພວກເຂົາຈະປະເມີນ: ອາຍຸໂດເມນ . ມັນຖືກນັບຈາກປັດຈຸບັນຢ່າງຫນ້ອຍຫນຶ່ງຫນ້າຖືກດັດສະນີໃນລະບົບ. ມັນຈະໃຊ້ເວລາຫຼາຍກວ່າທີ່ຈະສົ່ງເສີມຊັບພະຍາກອນຫນຸ່ມ;ຂໍ້ມູນໂດເມນທີ່ເກັບໄວ້ໃນຖານຂໍ້ມູນ whois ດຽວ . ຊອກຫາໃຜເປັນເຈົ້າຂອງຫຼືໃນທີ່ນີ້ທ່ານສາມາດຄົ້ນຫາຜູ້ທີ່ເປັນເຈົ້າຂອງຫຼືເຊົ່າໂດ ລາຍຊື່ແຟັກ ເມນ, ວັນທີລົງທະບຽນ, ແລະອື່ນໆ. ຖ້າຂໍ້ມູນຖືກເຊື່ອງໄວ້, ມັນເປັນສັນຍານທີ່ບໍ່ດີສໍາລັບເຄື່ອງຈັກຊອກຫາ. ສະນັ້ນມັນດີກວ່າທີ່ຈະເປີດຂໍ້ມູນການຕິດຕໍ່ແລະປ່ອຍໃຫ້ມັນສາມາດໃຊ້ໄດ້ສໍາລັບການສະແກນ; ສໍາລັບໄລຍະເວລາທີ່ໂດເມນຖືກຈ່າຍ . ເວັບໄຊທ໌ທີ່ຖືກໂຮດຢູ່ໃນເວທີທີ່ຈ່າຍລ່ວງຫນ້າແມ່ນມີຄວາມໄວ້ວາງໃຈຫຼາຍຂຶ້ນໂດຍເຄື່ອງຈັກຊອກຫາ. ແລະ, ໃນທາງກັບກັນ, ມັນຈະເປັນການຍາກທີ່ຈະນໍາເອົາຊັບພະຍາກອນທີ່ມີໄລຍະເວລາໂດເມນທີ່ຈ່າຍສັ້ນໄປສູ່ດ້ານເທິງ; ເຊີຟເວີມີຊື່ສຽງອັນໃດທີ່ໂດເມນຖືກເຊົ່າ. ສິ່ງທີ່ສໍາຄັນແມ່ນວ່າເຄື່ອງແມ່ຂ່າຍບໍ່ຢູ່ໃນບັນຊີດໍາ, ຖ້າບໍ່ດັ່ງນັ້ນການເຂົ້າເຖິງເວັບໄຊທ໌ອາດຈະຖືກປິດໄດ້ທຸກເວລາ.
A ຂອງເວລາແລະມັນຈະໃຊ້ເວລາແລະຄວາມພະຍາຍາມຫຼາຍທີ່ຈະອອກຈາກສະຖານະການນີ້. ດັ່ງນັ້ນປັດໄຈດ້ານວິຊາການຂອງລັດໂດເມນແມ່ນມີຄວາມສໍາຄັນຫຼາຍສໍາລັບການພັດທະນາ resource.quality ຂອງ semantic core ຫຼັກ semantic ລວບລວມແມ່ນບັນຊີລາຍຊື່ຂອງຄໍາຖາມທີ່ສໍາຄັນສໍາລັບ ເຊິ່ງຜູ້ໃຊ້ຈະຖືກສະແດງເວັບໄຊທ໌ໃນຜົນການຄົ້ນຫາ. ບັນຊີລາຍຊື່ນີ້ແມ່ນກວ້າງຂວາງຫຼາຍ, ຄວາມເປັນໄປໄດ້ຂອງການປະທັບໃຈທີ່ສູງຂຶ້ນແລະການຄຸ້ມຄອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍສູງຂຶ້ນ. ການປະເມີນຄຸນນະພາບຂອງຫຼັກ semantic ແລະຊັບພະຍາກອນຂອງຄູ່ແຂ່ງແມ່ນມີຄວາມສໍາຄັນຫຼາຍສໍາລັບການສົ່ງເສີມເວັບໄຊທ໌. ໃນຄວາມເປັນຈິງ, ນີ້ແມ່ນພື້ນຖານທີ່ການເຮັດວຽກການເພີ່ມປະສິດທິພາບ seo ເລີ່ມຕົ້ນ. ຫຼັກ semantic ທີ່ມີຄຸນນະພາບສູງຈະຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານສາມາດພັດທະນາໂຄງສ້າງເວັບໄຊທ໌ທີ່ມີເຫດຜົນ, ແຈກຢາຍເອກະສານໃນທົ່ວຫນ້າທີ່ດິນ, ແລະເປີດຕົວການໂຄສະນາຕາມສະພາບການໃນອະນາຄົດ.
|